Oldalak

2011. március 24., csütörtök

Ígért köröm

Sziasztok!


Íme a lakk a körmömön, amit hétfőn vettem és kentem is fel. Egész jól szuperál, igazán nem volt agyon nyúzva a lakk, egyszer főztem, és párszor mosogattam, de semmi extra házimunkát nem végeztem, amitől megsínylődne igazán.
Sajnos a színe nem jön át, a kép vakival készült, így egy picit lilásabb, mint simán.
Élőben általában ilyen szép sötétkéknek tűnik, de ha a fény úgy esik rá, akkor elég lilás.. Igazából tök matt lilát akartam, de attól függetlenül tetszik és tényleg egészen bírja. Egy picit az ujjaim végén van megkopva, de az szerintem elhanyagolható. Gondolkozzam hogy lemossam-e, mert most van időm rá, és már őszintén picit unom is. 


Szerintetek milyen színűre fessem a körmöm? Bordó apró alany csillámokkal (AVON), sötét piros kissé csillogós (AVON), citromsárga (S-he), narancsoskorallosrózsaszín (essence)? (Természetes arról is lesz akkor jelentés.:)
Varázslatos csütörtök estét kívánok Nektek! :) Puszi.
Sziszi

4 megjegyzés:

  1. Narancsos-korallos-rózsaszín :)
    Minden ami rózsaszín vagy kék érdekel! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is a narancsoskorallosrózsaszínre voksolok :)
    Kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés
  3. tudjátok csajok, "könnyi Katit táncba vinni..." :)

    VálaszTörlés
  4. sötét piros kissé csillogós :)

    VálaszTörlés