Oldalak

2012. február 14., kedd

Max factor - 2000 calorie - dramatic volume

Sziasztok!

Régi   
Új
A következő posztban a címben említett szempillaspirálról mutatnék Nektek tesztet.
Elöljáróban annyit, hogy ez a spirál most egy új ruhát kapott.








Nekem személy szerint jobban tetszett a régi csomagolás, valahogy komolyabbnak tűnt. Most emlékeztet az AVON-os spirálok csomagolására.

Állaga elég sűrű, a keféről le kell húznom a fölösleget, az illata nem fincsi, de őszintén én még sosem találkoztam jó illatú spirállal. :) A keféje hagyományos.



Összességben a véleményeim elég vegyesek. Használtam már több Max Factor spirált, és őszintén nem tudom eldönteni, hogy szeretem-e. Ugyanis: valóban nagyon szépen hosszabbít, ami nálam elsődleges,  dúsítani azonban egyáltalán nem, sőt még össze is ragasztja picit a pillákat, plusz két rétegben már picit rovarlábas a hatása. Azonban, ezek a "negatívumok" csak akkor ilyen feltűnőek, ha a szemünkön nincs más, mint csak spirál. A minap jártam úgy, hogy nem akartam sminkelni, csak spirál + pirosító kombó, de egyszerűen önmagában nekem nem tetszik. Túl erős. Azonban, ha pl. felül kihúzom a szemem, akkor brutális és jól néz ki...Mindenképpen erősebb szemhangsúlyos sminkekhez tudom ajánlani.
Dehát beszéljenek a képek:

Natúr

Natúr

Egy réteg

Egy réteg

Egy réteg

Két réteg

Két réteg


Szóval én ezt a spirált önmagában nem ajánlom, mert túl természetellenes, csak is kizárólag úgy, ha van rajtunk más smink is. Nézzétek csak meg:
Szemkihúzással
Az ajánlott fogyasztói ára 2999 Ft. Őszintén megmondom, hogy a kis essence smokey eyes spirálomat inkább használom a mindennapokra, mint ezt. Ne értsetek félre, ez egy nagyon jó spirál, csupán úgy érzem, hogy számomra ár/érték arányban nem megfelelő. (Persze ez nyilván azért is van, mert a pénztárcám mostanában elég keskeny....)

Ja igen, és el ne felejtsem, hogy ezt a spirált a Primőr Kozmetikai Kft-től kaptam, ez azonban egyáltalán nem befolyásolta a véleményemet.

5 megjegyzés:

  1. és én még mindig nem kaptam meg:(

    VálaszTörlés
  2. Vacak és túllàrazott!Bàrmelyik Avon spiràl kenterbe veri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Azt azért erős túlzás kijelenteni, hogy vacak.. és nagyon egyénfüggő, mert egy ismerősöm is ezt használja, és nála pl. baromi jól működik..

      Törlés
  3. Hm pedig nagyon nagy reklámot kapott és a többi Max-os termékhez képest szomorú ez a tény , hogy neked nem igazán vált be, sajnos az én szempilláim külön életet élnek rajtam igy elég nehéz velük bánni, és gondoltam majd ő segit de látom nem fog :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem biztos, hogy Neked pl. nem ez lenne a kedvenc spirálod.. Tudod ez mind annyira változó mindenkinél.. Milyen spirált használsz most? Melyik ami eddig a legjobban bevált?

      Törlés