Oldalak

2011. március 21., hétfő

Zsákmány!!!

Sziasztok!
A mai napom, amennyire el volt szúrva, annyira alakult végül jól. Suli után rohangálnom kellett, aztán saját hibámból még a postára sem tudtam elmenni, mert nem volt nálam elég pénz, így hát hazajöttem, feltankoltam és irány a posta... Nálunk egy ilyen kisebb áruházban van ez, és hát van DM is... Ugye,ugye nem bírtam ellenállni, be kellett mennem, és már mikor kb. jó 20 perce nézelődtem, végre kiszúrtam őket.:)
 

  Szóval, ezek az új kincseim. Most nézem, hogy a lakk nem is látszik, olyan kis béndzsa vagyok... :D De nem baj a színét most nem adja át, mert már sötét van, de már felkentem, majd készítek.:)

Na, haladjunk sorjában:
Elsőre kiszúrtam, az akciós állványon volt, 999 Ft-ról volt 499 Ft-ra leértékelve. Manhattan a márkája, szóval rossz nem lehet. Ami van benne: két arctisztító, egy pattanástalanító és egy szemhéjpúder duó (teszt később). Úgy voltam vele, hogy már azért megéri, ez amúgy ilyen utazó csomag néven fut, mert baba adagok vannak benne. De akkor is nagyon örülök neki. :)

A következő az borotva, 4 db van benne, igaz csak két pengés, dehát az én satnya szőrömre csak elég. :D Ez 849 Ft-ról volt 429 Ft-ra leértékelve. Tisztára megérte, mert mégis Gillette, ami azért valljuk be, nem egy használat után kidobandó... :)

Na és hát a harmadik a lakk, az ilyen sötét lila, nem csillámos, kép később.
És a non plusz ultra: a DM-es csaj rosszul adott vissza, elszámolta magát 200 ft-tal.
Olyan lelkiismeret furdalásom van, hogy nem szóltam neki, de márt kint vettem észre, és igazából úgy voltam vele, hogy hát költekeztem én már annyit ennek a cégnek, hogy ennyi belefér...

Ti mit gondoltok? Visszamentetek volna a helyemben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése