Oldalak

2011. március 20., vasárnap

Arcápolás - ahogy én csinálom

Sziasztok!

Akkor első körben megmutatom, én hogyan is ápolom az arcom.

Szerencsére nincs sok gondom vele -gyorsan lekopogom:)- , de sosem árt, ha odafigyelünk rá, kordában tartjuk és ápoljuk. :)



Nos, én ezeket használom nap, mint nap. Lássuk őket egyenként. :)











Avon care 3in1
Minden reggel, rögtön felkelés után ezzel tisztítom meg az arcom.
Nagyon szeretem, mert felfrissít, és a benne lévő aloe vera és gyömbér megfelelően ápolja a bőrömet.
Néha szokott picit csípni a két orcámon, de ez csak akkor fordul elő, ha kijön néhány csúnya és gonosz pattanás.:) Utána üde és puha lesz a bőröm.




Garnier Essentials - levendulás nappali arckrém
Sajnos ez már eléggé kifogyóban van, lassan be kell újítanom valami csudijó krémet. Ezt még anno akciósan vettem, kettőt egy ezresért, borzasztóan megérte.
Nagyon szeretem az állagát, az illatát és egy kicsi is elég belőle, nem kell agyon kenni vele az arcom, csak picit rakok a homlokomra, a két orcámra, az államra és az orromra, de mindezt egy belenyúlással.
Annyi negatívuma van, hogy sokára szárad meg, és ha nincs időm megvárni, akkor sajna az alapozóval keveredve ilyen kis darabokat hoz létre, ami annyira nem néz ki jól, de könnyen el lehet tüntetni. :)



Rival de Loop Clean&Care
Ezzel szoktam lemosni a sminkemet, az illatát egyszerűen imádom! Én spec a szemsminkemet is ezzel szedem le, sőt inkább arra az igazándiból megfelelő, mert az arcom többi részét utána nem érzem tisztának.






Avon clearskin arc tonik
Na, ez az ami viszont baromira letisztítja az arcom, mindent leszed, ami szennyeződés van rajtam. Egyszer áttörlöm vele az arcom és kész is! :)
Az illata semmi extra, alkoholos.







Nos, én így ápolom nap, mint az arcom, ha esetleg kijön egy-egy pattanás, akkor mást is szoktam, de arról majd később!
Csodálatosan szép vasárnap délutánt kívánok mindenkinek!:)
Sziszi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése