Oldalak

2012. április 29., vasárnap

Kékség

Sziasztok!

Nagyon belelendültem itt a sminkelgetésbe, sajnos még mindig nem minden alkalomra megy a full smink (igen, valóban nem is kell mindig...).  Szóval a lényeg csak annyi, hogy rákaptam erre.
A kék színről annyit, hogy nem véletlenül mondják erre is, hogy igenis megy a barna szemhez, egyet kell értenem ezzel. 
Először megcsináltam kétféle kékkel a szemem, aztán úgy döntöttem, hogy túl sok rajtam a világoskék.. Ezért felvettem egy lila toppot és egy sötétkék inget, és lila tussal kihúztam a szemem. Elég nehéz volt ezt úgy, hogy már spiráloztam is, de sokkal jobban mutatott úgy. Legalábbis szerintem.

Felhasznált termékek: 
Szem:
- Essence quattro, 07- Party Animal
- AVON supershock vízálló szempillaspirál
- Essence szemceruza (sajnos a számát már nem tudom leolvasni)
- Essence tégelyes szemhéjtus, 03- Berlin Rocks (ez csak a 2. variációban)
Arc:
- Lora korrektor
- Lora babarózsaszín pirosító
Száj:
- Essence  Whoom Boooomm, 02- Roy's Red szájfény

Teljesen kéken


Lila tussal kihúzva


Szerintetek melyik a jobb? Melyik tetszik jobban? Te hordanád?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése